Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 16 april 2009
Två timmar efter insomnadet vaknade Wilma igen, jätte ledsen.

-Mamma, jag har ont i örat....

Fröken fick komma upp sova lite i min famn, lite i sin pappas famn mellan jämrandet av värken, efter ett tag hjälpte alvedonen men natten har varit jobbig. I morse vaknade hon med feber. Maken har vabbat på förmiddagen och dom har varit på vårdentralen och konstaterat att örat var rött som en jordgubbe inuti, antibiontika skrevs ut så hu hoppas vi på att hon blir bra fort.

Förtillfället står hon och 'degar' (bakar) vid soffbordet en ren kökshandik får utgöra degen, hon har förkläde och min stora kavel, samtidigt sjunger hon

- jag bakar å bakar å bakar små kakor

Toksöt!

Senare blir det dags för oss att åka till min BM för koll av lillebror, maken skulle försöka hinna hem annars så måste hon ju följa med. Får se hur det blir, jag ska iallafall beklaga mig hos BM nu har jag sååå ont hela tiden så jag varken går står sitter eller sover bra. Å dessutom dessa sammandragningar.

Stackars oss!

1 personer tycker något:

Carro sa...

Ja stackars er! :-( Vet hur både öroninflammation, ryggvärk och sammandragningar är..
Blev tyvärr sjukskriven på heltid pga sammandragningar i v 24.

Håller tummarna för att ni båda mår lite bättre snart! :-)
Kram

Skicka en kommentar

Etiketter