Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 28 april 2009
Jag behöver nog en utskällning...

Ägnade ett par timmar åt fönsetputsning när jag kom hem från jobbet. Man såg varken ut eller in, fast bor man i korsningen E4/E18 så blir det väl så... Iallfall så for jag upp och ner på stolar med hinkar å medel och trasor och skrapor, det skulle jag aldrig gjort men just då verkade det som en toppen idé...
Somliga straffas dock med en gång så nu kan jag inte röra mig, skyll mig själv men likförbannat gör det ont. Jag är inte gjotd för att sitta still och göra ingenting...

Så med all rätt, skäll på mig!

6 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Visst är "glasströjan" fin!
Är riktigt sugen på att köpa den.
Finns en rosa med bakelser (tror jag att det är) till små flickor med...och den är lika fin den :)

Duktig du är som putsat fönstren!
Här har det inte blivit något sånt gjort än, men ska väl försöka klämma in det mellan att roa Edvin, plugga och fixa med vårat nya hus ;)

Kramar!

Anna sa...

Åh Tack :-)

Caroline sa...

Tja... vad kan man säga.. du är ju trots allt blond eg. Det lyser liksom igenom ibland :)

Denna Sanna Kvinna sa...

Gött att ha det gjort dock himla tråkigt att du nu har ont !!

Jennie sa...

En gång putsade jag fönster i februari när det var -5 grader ute...det gick inte så bra :)

PetramedAochE sa...

Kikar in och tipsar om att jag nu har en ny spännande tävling inne hos mig!

Skicka en kommentar

Etiketter