Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 24 april 2009
Just nu har min underbara syster en omröstning i sin blogg om vilken som är den bästa Pettson boken, jag röstar givet för pannkakstårtan, fast dom e ju bra allihop, men Pannkakstårtan är en favorit :)
Vilken är er?

Rösta gärna inne hos C!

4 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Älskar också pannkakstårtan!
Längtar tills Edvin blivit så stor att han orkar lyssna till en hel bok...nu orkar han bara lyssna när man läser "max" böcker där man byter sida snabbt ;)

Ha en fin dag i solen!
Kramar

sassa sa...

hej hej ...jag vet inte vilken bok som är bäst=)

Karm

Jenny sa...

Gokväll:) Håller med om pannkakstårtan! Önskar er en super härlig helg! Många kramar Jenny

Anna-Lena sa...

pannkakstårtan helt klart!!!!! Läser den för fullt för Leo här hemma oh han älskar den!

Skicka en kommentar

Etiketter