Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 25 april 2009
Wilma och jag har varit ute nästan hela dagen, började med att cykla runt lite i området för att sedan fastna i en lekpark med gungor tillsammans med några av dagiskompisarna. Tog mig ungefär en halvtimme att övertala henne om att vi skulle gå ochäta lunch när klockan närmade sig den tiden, mycket roligare att gunga ju!

Lunchen intogs uppe hos mormor och det blev fil med färska jordgubbar, banan, nötter, flingor, russin mm.
Innan vi kom därifrån hans en luggklippnig med och vi travade sedan för att hämta bilen och åka till stinsen för att gå på knodd där dom skulle ha 20% rabatt på allt. Fick med mig det jag var ute efter så nu är vi stolta ägare av en skip*hop Dash och en BabyBjörn Synergy.

Givetvis kunde jag inte låta Wilma bli utan nått så hon fick en fantastisk fin solhatt från geggamoja collection, rosarandig såklart!
Hemkommna därifårn så gick vi ut på gården igen, ytterligare en dagiskompis sprangs på och jag slog mig ned på en bänk, Wilma hade med sig dockvagnen och Olivia denna gång.
Vi fick sällskap till middagen då kom underbara syster C och underhöll lite grann, hon fick oxå äran att duscha Wilma dom var ganska sandig efter dagens bravader. Nu sover hon gott, tror hon slocknade i samma stund som lampan släktes, helt slut såklart. Själv sitter jag i soffan och spanar på Robinson. Ska strax dra mig in till vå säng och rensa den från bärget av tvätt som ligger ovanpå. Jiha vilken lördagssysselsättning...
Hoppas att ni haft lika bra dag som vi!

1 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Vilken tur att du fann det du sökte efter när det var rabatt på det! Perfekt :)

Låter som att ni haft en kanondag!

Kramar

Skicka en kommentar

Etiketter