Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 14 april 2009
Nu så, strax dax att dra.
Måste äta lunch på vägen, vill ju inte stöka ner detta rena hem... Blir väl Mc Donalds eller så.
Har iallafall lyckats smita in i ett par svarta byxor och en svart topp, tyvärr är alla kavajerna för små men det är inte så mycket att göra... Tänker inte investera i en ny! Däremot måste jag investera i en munkjacka med mera plats för magen, dom jag äger går ju inte att stänga riktigt. Behöver att par jeans till oxå och passade på på POP på outlet igår att spana på deras utbud men dom hade bara ljusa kvar med hög mudd i midjan å det är inget för mig. Ska kolla in HMs byx sortiment nån dag!

Funderar på om jag ska spara ut håret nu oxå, kanske kan vara skönt att kunna ha det i tofs med bebis hemma? Har ju haft superkort i flera år nu men kanske det är dags Vad tycker ni? givetvis tänker jag behålla den mörka färgen, den trivs jag ju toppen med för go blond är inte riktigt min melodi...

1 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Jag älskade HMs mammabyxor när jag var gravid! Både billig, snygga och absolut jätte sköna!

Tycker att du ska testa att spara ut håret. Trivs du inte i det så är det ju bara att klippa sig igen :)

Kram

Skicka en kommentar

Etiketter