Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 6 april 2009
I morse när Wilma och jag gick ner till bilen utbrast hos,

- Mamma, det gör ont i tårna..

Kände mig som världerns sämsta mamma såklart å sa att jag skulle köpa nya skor idag. Vet ni vad barnet säger då??

- Mamma, det behövs inte. Det går bra, det gör bara liiite ont när jag springer.

Efter lite mera prat så tyckte hon dock att det kanske skulle vara bra med nya skor iallafall, men helst rosa (vad annars???)

Så en sväng på stan kom jag hem med överdragsbrallor, skor, vantar och en hemlig påse med påskäggskläder


Skor från Kavat och överdragsbyxor + vantar från Stadium! Mycket stolt Wilma gav mamman en stooor kram och meddelade att skorna var perfekta!

1 personer tycker något:

malin sa...

Jätte fina skor, såna har vi med till våran dotter :D

Skicka en kommentar

Etiketter