Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 26 april 2009
Underbart!

Solen har fått stråla i ansiktet hela dagen och vi har varit ute och njutit.
Wilma vaknade strax efter 8 i morse och termometern visade redan på 14 grader, frukosten intogs lite snabbt och sen packade vi in cykeln i bilen och åkte till Wilmas kompisar E&W. Där har vi cyklat, klappat kaninen, gungat och haft en toppen dag.
Wilma somnade i bilen på vägen därifrån... Tack för en mysig dag!!

Maken hittade hem från landet oxå och därute har det verkligen tagit fart, våtrumsskivorna är på plats och nästa helg ska det primas och kaklas :) Hoppas att vädret kommer vara lika toppen då som nu. Till och med jag ska ta mig dit nästa helg, vi kommer ha avlastning för lek med Wilma vilket gör att jag förhoppningsvis kan sitta och mest ta det lugnt!

Kvällen i det här hemmet kommer bestå av tvättvikning, allt som inte var torrt igår och det som är tvättat idag ligger som ett berg över sängen och nu är det bara lakanen och handdukarna kvar som ska tvättas, det kommer i morron!

1 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Spännande att kunna börja kakla nästa helg! Det är såna saker som är roliga och man ser att något händer :)

Kram

Skicka en kommentar

Etiketter