Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 22 april 2009
Nu sitter jag här i soffan och har precis smält i mig det som fanns kvar av kladdkakan, snart är det dags att hämta Wilma och jag funderar på om jag ska ta bilen upp, har riktigt ont idag så jag vet inte om jag orkar gå, eller så ringer jag maken så får han fixa.

Har iallafall bestämt mig för att min och bebisens hälsa går först så jag kommer tacka ja till läkarnas inrådan att bli heltidssjukskriven nu. Har lite saker som måste avslutas först men det får lösa sig.

Efter middagen idag kommer min mamma och min moster hit, dom ville träffa oss lite (läs Wilma) Själv tänkte jag försöka städa av lite, i morron kommer en ny mäklarbyrå hit och tittar och berättar om vad dom kan göra, vi kommer dock givetvis ta hit några fler!

Hoppas att ni har en bra dag!

1 personer tycker något:

Unknown sa...

Hej!! Stackars dig, har du så ont?? usch!! Din o bebisens hälsa går såklart först!!
Krya på dig eller vad man nu ska säga... kramiz

Skicka en kommentar

Etiketter