Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 3 april 2009
Familjen sitter och myser i soffan, brasan brinner och maten är äten. Ute är det mörkt, nästan svart men liiite liiiite snö ligger kvar och ser till att gräsmattan är ljusare.
Det är ljuvligt att vara här, varje gång man kör in bilen på tomten vet man varför vi investerat i detta ställe.
Å nu när vi dessutom kan elda inne å man kan höra vedträna smälla, då känns allt perfekt. Wilma och Maken läser pettson å pannkakstårtan, det kan ju vara den bästa Pettsonen. Snart sover nog Plupp dock och vi får se om jag och Maken tittar på film eller om vi bara ska sitta här och njuta av tystnaden.

I morron kommer S&A och Nahla, dom skulle sikta på att vara här redan till klockan 8. Takläggning är ett av det stora projekten som vi hoppas ska bli klart denna helg.
S, jag och Wilma ska njuta av solen och utforska tomten, blir nog en promenad ner för att titta på havet oxå. Vårbilder utlovas!

3 personer tycker något:

Caroline sa...

låter fantastiskt mysigt. Dock har du fel med bästa pettsonen, det lär ju vara stackars pettson. Säg till mig så kan jag lägga upp det som nästa poll :)

Kram

Elin sa...

Härligt med en promenad ner till havet!

Hoppas att eran dag varit fin!
Kramar

Anna-Lena sa...

Härligt med brasa :O) Hoppas ni får en härlig helg med massa sol

Skicka en kommentar

Etiketter