Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 30 april 2009
Wilma och jag ska packa, vi åker till landet såsnart mormor och pappa kommit hem från jobbet. Hela helgen ska bjuda på strålande sol och varma temperaturer. Ska bli skönt att komma dit. Denna gången tänker jag oxå komma ihåg kameran... Måste ju uppdareta er lite på hur det går där ute... Takläggningen kommer bli klar och förhoppningsvis hinner vi kakla delar av badrummet.
Själv tänker jag mest sitta i en solstol och ta det lugnt, med tanke på vädret så vill jag inte behöva åka hem tidigare bara för att jag har för ont...

Vad har ni för planer?

2 personer tycker något:

Sussi sa...

... sköna maj, ger oss en solig skön helg på landet, :)

Elin (Edvinsmamma) sa...

Idag tänker vi grilla, mysa och ha bara skönt! Så jag ser fram emot kvällen med god mat och ett glas vin :)

Ha en fin valborg!
Kramar

Skicka en kommentar

Etiketter