Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 19 april 2009
Blev ingen vagn idag. Får hämta den nästa helg istället.

Jag är så sugen på att börja fixa och dona inför bebis ankomst men eftersom vi flyttar 2 veckor innan nedkomst så kan man ju inte fixa hur mycket som helst, samtidigt så har jag ju så ont så man kanske ska passa på medan man kan... Måste dock få upp kartongen med de minsta bebiskläderna för att se vad som behöver kompletteras däri och vad som ska säljas, sen kan man ju ta en kartong i taget. men märker att jag drar mig för Tradera, kommer ju bli ett hästjobb att fota allt och lägga ut å sen paketera, frankera, boka av att pengar kommit in mm.

Spanar i mina favvo webbshoppar för jämnan men kommer inte riktigt till skott, hittar ju massor jag vill ha men sen blir det lixom inte mer, tänkte dock börja med att klicka hem en skötväska från babyshop!

2 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Jag blev jätte nöjd med designen själv, verkligen kul att få lite nytt på sin blogg :)

Känner också att det är alldeles för jobbigt att fota allt och lägga ut på tradera...något som jag absolut skulle behöva göra...

Vilken färg ska du köpa på skötväskan?

Kram

Anna sa...

Oh Tack,jag hoppas de är lika fina irl också :-)

Skicka en kommentar

Etiketter