Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 5 april 2009
Har lite fler namn att lägga till listan för Lillebror i magen nu, maken ratade ju hälften av förslagen så dessa funderar jag på nu;

Felix
Rasmus
Eliott

Vad tycks?

Eller tycker ni jag borde ha med några andra på listan? Totalt ser den ju ut så här nu då;

Emil
Victor
Edvin
Samuel
Isaac
Felix
Rasmus
Eliott

5 personer tycker något:

Anonym sa...

Här kommer två förslag från mig:

Elton
Hjalmar

De är mina egna förslag om "Bobben" skulle få en lillebror någon gång i framtiden.

Lycka till!

Iskall öl På Familjeliv.se sa...

Felix är jättefint men annars röstar jag för Elton :-D

Anna-Karin sa...

Måste ju givetvis rösta för eliott för min goklimp heter Elliot. Fast det blir ofta så man kallar honom för Elton av misstag.

Anonym sa...

INTE SAMUEL!
L

✿ Perla ✿ sa...

Elliot är superfint! :)

Skicka en kommentar

Etiketter