Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 27 april 2009
Maken och jag möttes på bauhaus efter att jag jobbat klart och inhandlade det som behövs för att göra badrummet på landet klart. Nu har vi då sandfärgat klinker till golvet, vitt kakel till väggen och små glasbetongblock till kanten mot duschen :-) Kommer bli riktigt bra när det är klart.
Planeringen inför komande helg börjar ta fart och på torsdag åker vi ut, maken kommer då att flyta golvet i badrummet och sen kanke hinna prima på fredan morron. Sen kommer dagen ägnas åt takläggning och grannen A kommer ut och hjälper till, sen kan vi förhoppningsvis sätta en bock på de projektet. Förhoppningsvis kommer vi hinna börja med kaklingen på lördagen och ägna resterade tid åt att göra det klart. Kommer bli toppen när det är färdigt :)

Nu har jag paus hemma innan det är dags och hämta Wilma, får se sedan vad eftermiddagen bjuder på. Är ganska trött både i ögonen och i kroppen så jag hoppas på att Wilma känner sig lite seg oxå så vi kan vara inne och ta det lugnt iallafall. När maken kommer hem sedan är det städning och undanplockning som gäller för honom, har en heldel som ska bort härifrån...

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter