Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 24 april 2009
Hade ingen energi igår alls att lägga på skrivandet, förlåt!

Igår landade lixom en droppe som fick bägaren att rinna över, panikångesten närmade sig och allt kändes för j-ligt!
Men idag är en ny dag och solen skiner så det ska nog bli bra.

Hade en ny mäklarfirma här idag och hon var super trevlig, dyrare än stolpskottet vi hade tidigare men man får kanske vad man betalar för? Hoppas det iallafall. Lägenheten ska fotas igen i nästa vecka så jag ska ägna helgen åt att försöka tvätta fönster, alternativt bjuda hit en snäll mamma eller syster som vill bidra med lite hjälp ;)

Det som verkligen då var pricken över i:t igår var att när jag kom och skulle hämta Wilma så satt hon bara, alldeles ensam. Det är tyvärr inte första gången jag hittar henne så på gården när det är hämtningsdags, nästan alltid är hon ensam´. En kniv i mammahjärtat. Hon leker bara med en kompis och när hon gått hem, ja då e Wilma ensam. Vet inte hur jag ska tackla det, jag blir ju så leden av att se det.

4 personer tycker något:

Anonym sa...

Ett tips bjud hem någa andra kompisar o be personalen försöka få med henne i andra grupper så gjorde vi med E, o det funkade! Lycka till!


Skulle ni inte jämför andra mäklarfirmor men det kanske är gjort redan?

Kram! Isabell

Anna sa...

Ja sånt där är inget roligt om de blir ensamma.Jag hoppas Lova får vänner nu i höst då hon börjar i ny avdelning och nytt dagis.
(6års)

elska sa...

Är W ledsen då när du kommer och det är så?
Hur gör hon om den andra flickan (H?) är sjuk? Leker hon inte alls då?
Usch.. Inget roligt.

Anonym sa...

Oftast tror jag barnen är nöjda, de är man själv som förälder som blir ledsen.... Men hoppas det känns bra för er alla snart// Isabell

Skicka en kommentar

Etiketter