Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 25 april 2009
Gomorron!

Wilma och jag har precis intagit frukosten och sitter nu och funderar på dagen :)
Solen strålar från blå himmel, maken är på landet med sin bror och fixar med allt som ska göras där. Dom kommer hem först i morron så W och jag har en hel dag tillsammans bara vi.

Vi ska försöka ta oss en sväng till stinsen dock, dom har 20% rabatt i en barnaffär och det är ju dumt att inte utnyttja det inför lillebror ankomst, dom säljer allt, vagnar, BB, babyskydd, skötväskor mm.

Igår var jag på Bounce, häftig föreställning men sjukt jobbigt att behöva stå upp en hel show, jag och ryggen var inte kompisar efter det.

Ha en underbar lördag alla!

3 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Skönt med fint väder, det är det här med! :)

Hoppas att ni hittar något till lillebror nu när det är rabatt :)

Kramar

emelie sa...

TACKAR!
jag är jätte nöjd.. :)

elska sa...

Jag tänkte på det när jag hörde att du var där, att det skulle bli jobbigt att stå.
Hoppas det känns bra idag iaf.
Kram

Skicka en kommentar

Etiketter