Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 2 april 2009
Sitter i soffan och spanar på Lyxfällan, helt galet i dag ju!
Har haft en katastrof dag, eller iallafall ruskigt mycket som varit rörigt... Dagen började bra men tyvärr var jag alldeles för trött, sov såååå illa inatt och har vaknat minst en gång i timmen, inte roligt. Sen hade vi en toppen förmiddag men fortsatt konferens, det var efter det det gick utför.

Vi har idag köpt tomten som vi ska bygga på, problemet är att INTE en siffra stämmer med produktionskostnadskalkylen och det gör mig vansinnig. Dessutom ville dom j-vlarna ha betalt för befintliga pantbrev, hur e man funtad då????

Mycket frustrerad åkte jag hem och jag kan lixom inte samla ihop mig, jag e stressad över huset och kostnaderna där, över landet som måste bli klart, å över lägenheten som inte e såld. Dessutom över Wilma som måste få ny dagis plats å över bebis som ska komma, kan någon lyfta några stenar från mina axlar?? Vidare har jag ingen vikarie ännu, allt bara fortsätter, i all oändlighet känns det som.

I morron ska vi iallafalll ut till smultronstället och jag hoppas att jag kan finna lite ro och harmoni där med havet och friska luften.

2 personer tycker något:

Caroline sa...

hey!

Det ordnar sig. Det gör det alltid. Ta en dag i taget, rätt va det är så reder allt ut sig på ett mycket bra sätt. Det är så.

Först är det påsk. En sak i taget. Ny bäbis kommer utan att du tänker på det, och huset kommer du att se till att det blir bra, det är liksom sånt du gör utan att det egentligen behöver kosta massa oro. Wilmas dagisplats kommer dyka upp, så länge hon står i kö är det inte mycket att göra, då ligger det på någon annans ansvar :)

Säg till om det var nått mer. :P

KRam

Elin sa...

Det brukar alltid lösa sig på ett eller annat sätt, så det kommer nog detta också att göra :)

Jag hoppade in och såg "Lyxfällan" efter att halva programmet gått...jag och sambon bara satt och gapade åt pengatavlan, förstod först inte alls varför det var pengar överallt! Men till sist fick vi det klart för oss ;)

Hoppas att ni får en fin dag!
Kramar

Skicka en kommentar

Etiketter