Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 16 april 2009
Hade med mig charmtrollet Wilma till barnmorskan och trots sin öroninflamation charmade hon alla där :)

Mina snitt-remisser verkar inte ha kommit fram till KS och BM skulle ringa dom i morron och höra vad som hänt. Vill ju gärna komma på det där mötet nu!

Annars var allt bra,
hjärtljuden 150
HB 116
P-glukos 5,4
SF 23

Dock blev hon orolig för mitt jobbande, har så ont i ryggen nu att jag gråter emellanåt, har svårt att både gå, sitta och ligga och vaknar 100 gånger på en natt för att det gör så ont. Hon ville helst se mig heltidssjukskriven men jag vill försöka jobba iallafall 4 veckor till så jag fick 50% men order om att ringa om det blir värre.

2 personer tycker något:

Johanna sa...

Men du (vet av egen erfarenhet...) att ingen tackar dig för att du sliter och får ont. Vila och samla kraft! Kram!

Unknown sa...

Fy f-n!! Inte kul!!
Slit inte ihjäl dig, du får inte bara tänka på dig själv nu... om du har ont, se till att få vara ledig o vila!! (ps. påminn gärna mig om samma sak om det behövs) Kramiz

Skicka en kommentar

Etiketter