Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 19 april 2009
Vi e hemma igen.
Åkte efter middagen igår, känns jätte trist men nödvändigt. Jag kunde inte röra mig där ute alls, har alldeles för ont för att kunna röra mig där ute.

Vi hade dock besök igår av Johanna och med familj vilket var super mysigt. Lilla Nils är ju värsta charmtrollet :) Dock hade vi typiskt april väder med lite hagel, lite snö och lite sol, tyvärr blåste det halv orkan och var riktigt rått, så tyvärr var det svårt att vara ute.

Dagen går åt till att vila för min del, måste skriva en offert men det är allt, sen ska vi förhoppningsvis åka och hämta lillebrors vagn :)

4 personer tycker något:

Caroline sa...

men syster! Så ska det inte va. Du får se till att göra nånting åt dig/din livssituation så att det inte blir värre.

Kram

sassa sa...

heej...hur har ni det?
Vi håller på med renoveringen.
Damm rycker överallt , nu har jag torkat golvet 3 gånger...tror jag blir knäpp snart.

Kram.

Elin (Edvinsmamma) sa...

Trist att ni var tvungen att fara hem tidigare...men har man ont så har man!

Hoppas att du haft en fin söndag!
Kram

PetramedAochE sa...

Vad jobbigt för dig att ha så ont hela tiden. Jag lider med dig!

kram

Skicka en kommentar

Etiketter