Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 9 april 2009
Morgonen började med doktors dax. Wilma ville åka buss. Stackars barn som bara får åka bil överallt... Gjorde henne till viljes men maken fick köra oss in till Centralen, sen blev det tunnelbana till östermalmstorg.
Träffade en jättetrevlig doktor som skrev ut cortison kräm till Wilma, ganska stark dock men han tyckte att det var bättre att behandla kosttid med stark än långtid med svag.
Sen gav vi oss ut på äventyr med både tunnelbana och buss, Wilma gick och höll mig i handen hela tiden och charmade alla runt omkring sig.

Väl hemma igen så tog vi bilen till ett närliggande centrum för att gå på Ittala och köpa skålar, vi passade på att luncha på McDonalds till Wilmas stora lycka och sen handlade vi lite annat fix oxå. Men kom iallafall hem med 2 st rosa marimekkoskålar från ovannämnada ställe, dom är nu fyllda med godis och jag e supernöjd! Har velat ha dom länge nu...


När vi kom hem var vi lite sega båda två och bänkade oss i siffan framför Mamma Mu, Jag halvsov och det gjorde npg fröken oxå, sen dess har det gått utför, Wilma har feber. Tycket att vi skulle aktivera oss igen efter filmen men lillfia vägrade kliva ur soffan å hon såg ganska hängig ut, tempade nyss å dryga 39 grader... stackars liten! Nu stanar vi i soffan till sovdags och Wilma har önskat morötter och bubbelvatten, klart att hon får det!

1 personer tycker något:

Elin sa...

Dom där skålarna är verkligen hur fina som hellst, har spanat in dom jag med...men skulle vilja ha en blå :)

Kram

Skicka en kommentar

Etiketter