Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 13 april 2009
Maken och jag har varit på Babyland.
Vi har bestämt oss för att vi vill ha en babybjörn bärsele active, har kommit en i ett matrial som andas jätte_bra som isåfall skulle vara aktuell. Wilma bar jag i sjal delvis men använde den inte så mycket att jag vill ha en nu oxå, hellre en sele som man kan ha med sig å som är lätt och smidig istället för 18 meter tyg som ska viras omkring en.

Sen gick vi äver till bilbarnstolarna, det blir med största sannolikhet en Akta Graco Logico S (långt avancerat namn va ;)) den får alltid bäst i test!

Men nu till undringen; Behöver man verkligen fästen för att kunna ha babyskyddet till vagnen?? Jag tycker det verkar helt hysteriskt onödigt men alla verkar ju ha det? Är det så himla viktigt?

4 personer tycker något:

Anonym sa...

Oh det verkar ju jätte smidigt jag hade tagit det i direkt utan att tänka./ Isabell

elska sa...

Tror du att du grejar sele för ryggens skull?
Kanske något mittemellan vore det ultimata. =)

Johanna sa...

Nej det behöver man verkligen inte!! Jag har inte en endaste gång känt att jag haft behov av en sån! (Vi har alltså ingen.) Ni kommer ju dessutom att ha en ännu lättare och smidigare vagn än vi. Helt onödig pryl att lägga pengar på enligt mig!
Om ni inte prompt vill ha en sån BabyBjörn som andas så har vi en vanlig active-sele som är så gott som ny som ni kan få låna!

Kramar!

Tove Kungsholmen sa...

Använde knappt våra alls!

Skicka en kommentar

Etiketter