Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 7 april 2009
Nedsjunken i soffan med datorn i knät har jag nu smakat på chokladen jag fick av maken igår, den var ljuvlig!
Borde fixa lite lunch men har helt tappat orken, kanske blir den bättre av lite mera choklad?!

Har super mycket på jobbet å har knappt hunnit lyfta ändan från stolen, men det har ju sina fördelar det oxå. Då behöver jag ju inte känna värken i ryggen som gör sig påmind även under korta sträckor.

Fick äntligen tag på en barnläkarmottagning i morse som kunde ta emot utan remiss, jippi! Vi fick tid redan på torsdag morron så då blr det undersökning av alla prickar och konstiga utslag på Wilma.

Ikväll ska jag ut och äta med en gammal kollega, vi ska förmodligen gå på ett ställe som heter rött men får väl se om dom har några bord, kanske borde ringa och kolla det...? Iallafall ska det bli mysigt då vi inte setts på jätte_länge!

1 personer tycker något:

Elin sa...

Ny tävling på min blogg: http://edvinsmamma.blogg.se/2009/april/tavling.html

Skicka en kommentar

Etiketter