Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 16 april 2009
Suck!

Begav mig till Kista för att leta mammakläder på kvällskvisten, dom har ju som tur e öppet till klockan 21.
Började på H&M och inköpslistan bestod av;

Jeans
Munkjacka
Hårfärg

Hm kunde inte bidra med Jeans tyvärr, dom var helknepiga i storlekarna och inga passade. Suckade när jag såg mig själv i spegeln, jag är ju inte så liten längre, ser ut som Danny DeVito ungefär, kort och tjock, till skillnad från min vanliga figur... Iallafall så fick jag tag i en munkjacka och ett par sjyssta highwater brallor i trikå, en topp och hårfärg. Styrde sedan vägen mot POP och där kunde jag iallafall få ett par jeans, tog inte dom med lågmudd, min mage såg ju inte klok ut i dom utan de blev den andra modellen.

Tog med mig pizza från Forno Romano hem och nu sitter jag och maken och jäser i soffan, snart dags för sängen och i morron är det jag som vabbar.

1 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Haha, vilken söt beskrivning på dig själv :)

Kram

Skicka en kommentar

Etiketter