Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 8 april 2009
Hade en mycket trevlig kväll igår på RÖTT med god mat och alkoholfria drinkar. Vi träffades ganska tidigt vilket oxå gjorde att jag var hemma i bra tid, lagom till Desperate Houswifes, det var iallafall vad jag trodde...

Men kanal 5 vet ju hur man förstör, j-la hockey, å ikväll är det samma sak så inget grays anatomy, det finns ju sport kanaler, varför inte sända skiten där??? Det måste ju vara fler än jag som önskar att det fanns sportfilter till TV:n. Här hemma existerar ingen tv sänd sport alls, blir fulständigt galen på all fotbolls-, hockey- och andra matcher som måste sändas. Varför finns det 800 miljoner sportkanaler om det iallafall ska behöva sändas på de vanliga kanalerna??
Ja, jag e förbannad!!!

2 personer tycker något:

Rebecca sa...

Jag håller me, blir helt jävla vansinnig, vill de se hockey fanskapet får dom väl skaffa sportkanalerna!!!!!

Unknown sa...

Haha, verkligen... såååå irriterande!!

Trevlig Påsk!

Skicka en kommentar

Etiketter