Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 14 april 2009
Galet vad man blir mätt fort när man är gravid.
Men det var gott.

Kvällen idag bjuder på dubbla avsnitt av Desperate Houswifes, helt rätt kanal 5! Första avsnittet ses i soffan och det andra i sängen :) Maken han får glatt acceptera... kan ju inte vara lätt att alltid behöva se tjej program men jag tror han börjar gilla det, han har ju full koll på grays och några andra program som jag brukar vilja se...

Glömde en sak i all påskmat, Wilma fick ju underbara påskägg å med en mormor som e så kreativ så måste jag få visa;
3 nya kjolar, en topp och ett par byxor. Allt från mormor design!

2 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Har hon sytt dom kläderna? Verkligen jätte fina!

Tror inte alls att sambon är lika lycklig som jag över att det är dubbelavsnitt av DH ikväll ;)

Kram

sassa sa...

hej hej ...har ni hittat på idag?

Kram
ska vi länka varandra?

Kram

Skicka en kommentar

Etiketter