Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 27 april 2009
Utslagna ligger vi i soffan Wilma och jag, middagen är äten och nu är det barnprogrammen som gäller. Maken har fått uppdraget att åka till ICA, det mottogs inte med stor entusiasm.... Han avskyr att handla. Men eftersom jag inte kan lyfta kassarna ur vagnen och in i bilen osv så har han ju inget val, jag å andra sidan kan tycka att det är ganska skönt att gå runt och filosofera på ICA Maxi.

Senaste numret av Allt om mat hade landat i brevlådan idag och där fanns en jordgubbsmoussetårta som måste provbakas, den såg helt fantastisk ut. Hade en massa andra festtips i sig oxå så håll utkik efter den i affären om ett par dagar!
Dom skrev även om absolut Vodkas nya smak för året vilken är mango, den måste inhandlas till sen sommaren så kanske jag kan få en drink i slutet på augusti iallafall :) Mango är ju en klar favvo bland frukterna och om dom har lyckats lika bra som ramlösa så lär den ju vara fantastisk!

2 personer tycker något:

Jenny sa...

Låter spännande med mango vodka, måste provas här en varm sommardag också! Ha en fin kväll, kram Jenny

Anonym sa...

har hört att den är jätte god ( har en insider som skvallrat)
// Isabell

Skicka en kommentar

Etiketter