Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 13 april 2009
Iallafall ibland...
Igår somnade lillfröken vis 8 tiden efter massa bus och kul både inne och ute. Dessutom fick vi besök av en kompis till mig som jag inte träffat sedan årsskiftet. Hon hade ju ingen aning om att jag var gravid, eller om att vi bygger hus osv.

Maken gick upp vid 8.30 idag och jag åg kvar och drog mig lite grann, eller iallafall tills kaffedoften började sticka i näsan. Wilma sov som en gris. Maken och jag satt och åt frukost i stillhet och började planera dagen, det var tyst från Wilmas rum.

10.15 behagade lillfröken stiga upp och tassade ut till oss,

- Vet ni, jag har sovit jätte_länge.... utbrister hon.

Vilken liten skrutta lixom! Nu äter hon frukost och jag och maken ska fixa det sista inför visningen, hoppas att den blir såld nu!

2 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Gud så skönt att hon kan sova så länge! Här har man aldrig såna "problem" även om vi önskar det :)

Kramkram

Carro sa...

Hihi va gulligt :-) Jag hoppas vår tjej tar efter om några år, nu vaknar hon alldelles för tidigt ;-)

Skicka en kommentar

Etiketter