Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 11 maj 2009
Igår kväll pratade jag med förlossningen igen, dom lugnar ju aldrig ner sig, sammandragningarna. Blev denna gång beordrad minst 2 veckors absolut sängläge för att bebis ska stanna i magen sålänge som möjligt.
Åhh varför skulle det bli såhär denna gången?

5 personer tycker något:

Erika Gradin sa...

vet precis hur det känns! jobbigt till tusen. håller tummarna att lillen stannar i magen så länge som möjligt :-) *styrkekramar* till Morsan ;-)

Elin (Edvinsmamma) sa...

Jobbigt att du måste ligga i två veckor. Men det är nog bäst att göra det så lillebror inte kommer än, för så snabb ska han inte få vara...

Kramar

Jenny sa...

Åh usch va jobbigt :( Hoppas de lugnar ner sig snart, kram Jenny

Anonym sa...

Åh va jobbigt.. :-( Och ja, visst undrar man! Varför ska det här hända mig..?
Kram

Carro sa...

Jag lämnade sista kommentaren ;-)

Skicka en kommentar

Etiketter