Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 5 maj 2009
Efter att ha myst med Johanna och Nils hela dagen, så kom vi äntligen hem jag och Wilma. Maken är kvar fortfarande för att hjälpa till med iordningställandet av Nils rum, för närvarande river dom tapet, spacklar och drar om elen... Wilma och jag kom hem på tok för sent för dagis dagar men det var det värt :) Hon somnade ju dessutom i bilen så det blev nog bara en timme drygt senare än vad det ska vara.

Jag såg fram emot att slå mig ner i soffan och slå på TV:n för Ugly Betty och Desperate Houswifes, döm av min förvåning när rutan är svart... försöker ringa hem till min mor men telefonen funkar inte heller, börjar ana oråd. Inte heller hade jag nån nätuppkoppling på min dator... Näe för då har dom puckona lyckats sabba nån kabel nånstans så alla Comhems kunder är utan internet,telefoni och tv... Suck!!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter