Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 22 maj 2009
Jag har blivit utmanad av Carro och självklart så antar jag den!

här kommer 7 sanningar om mig

  • Jag är vettskrämd över tanken på att föda barn och få en bebis till, hur ska man hinna med det? Hur ska man kunna dela sin kärlek till barnen?
  • Jag älskar champagne och längtar till den dagen så jag äntligen kan få ta ett glas av den underbara drycken, förhoppningsvis så blir det på vår bröllopsdag!
  • Jag är beroende av min dator, den är alltid på, jag är alltid uppkopplad och kollar av den mest hela tiden, tyvärr håller den på att krascha så jag behöver en ny....
  • Jag har supersvårt att stressa av och klarar inte av att inte ha kontroll. Livet måste vara så strukturerat som möjligt och jag önskar att jag kunde övervaka allting hela tiden.
  • Jag är rädd för allt som flyger, fåglar, fjärilar, å alla andra små djur med vingar (all rädsla är inte rationell)
  • Jag tycker att det ska bli läskigt att flytta så långt bort från stan som vi ska göra även om jag utgår ifrån att det kommer bli jättebra för familjen
  • Jag älskar dyra kläder och handlar gärna märkes grejjer till hela familjen!

Jag utmanar;

Johanna

Malin

Jenny

Caroline

1 personer tycker något:

Jenny sa...

Hej, va kul! Klart jag hänger på! Ska fundera lite och lägger upp utmaningen i morgon :)

Hoppas allt är bra o att du har en fin kväll, kram Jenny

Skicka en kommentar

Etiketter