Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 19 maj 2009
Maken entrade hemmet vid 21 tiden igår, sprudlade av helgen upplevelser och för en motortokig som han så hade det varit perfekt! Han hade till och med spelat in ljudet av racingbilarna på mobilen....

Lite presenter hade han såklart med sig hem, det måste man ju när man varit utanför sveriges gränser å till mig hade han hittat deon till min favvo parfym, underbart!



Wilma och jag hade en mysig kväll tillsammans och hon låg lääängen med huvudet på min mage och kände sin lillebror busa. Hon längtar. Vill gärna att lillebror ska komma nu, jag ser gärna att han väntar lite till dock...

För dagen är planen ingen alls, har sovit dåligt i natt och tänkte försöka slumra lite nu på morronen.

4 personer tycker något:

elska sa...

Bra att du frågade, jag har bett min J prata med din S men men.. =)
Lördag 30 är det öppet hus från kl ett. Hoppas ni kan komma! Kram

Johanna sa...

Tack! Vårt är från Scanbad, men fint ändå :)

Härligt med presenter!
Kram

Jenny sa...

Ska bli så kul att följa ert husbygge :) spännande att se vilka tillval ni gjort i stället. Ni gör som oss med övervåningen då, väntar med det tills det är inflyttat o klart. Skönt att kunna ta det när man känner för det :)

Fördelen med att köpa färdigt är ju att man får flytta in snabbt, vi påbörjade ju bygget för lite över ett år sedan men skönt nu nr det bara handlar om några veckor tills inflytt!

Ha en fin dag, kram Jenny

Joanne sa...

Kul att du också gillar den! Jag gillar överhuvudtaget att matcha deon med parfymen för dagen.

Skicka en kommentar

Etiketter