Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 4 maj 2009
En ny sång.

Kanske inte en sådan jag hade lärt ut...

Bäbä på resturang
gissa vad han gjorde,
bajsa under bordet
då kom polisen
och gjorde samma sak

Den sjungs i tid och otid och det är svårt att hålla sig för skratt, dessutom e hon ju toksöt när hon sjunger, men har ni hör den förut?


2 personer tycker något:

Anonym sa...

Bäbä svart lamm satt på resturang vet du vad han gjorde bajsa under bordet , då kom polisen ridande på grisen, sjunger vi här hemma HELA tiden framför allt Wincent. Underbar sång;-)
// Isabell

Elin (Edvinsmamma) sa...

Haha, den där brukar min brorsdotter sjunga...men jag var säker på att det var en sång som hennes kompis hade hittat på ;D

Kram

Skicka en kommentar

Etiketter