Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 6 maj 2009
Dagens bestyr tog musten ur mig och jag är inte klar, måste fortsätta i morron. Kände mig helt svimfärdig när ja kom hem innan dagishämtningen. Märks att jag måste ta det lugnt. Men lite kan jag iallafall bocka av på listan.

- Tvätta
- Packa upp det sista vi hade med oss hem från landet
- Duscha
- Åka till jobbet och lämna ss papper

passade dessutom på att köpa hårspray och tvätta bilen.

Duscha råkar vara något som jag hatar. Ja, faktiskt. Konstigt va? Jag avskyr att behöva stå där och bli kall och blöt men det värsta kommer nog efteråt, torka sig, smörja in sig, fixa håret, ja ni vet allt man behöver göra. Givetvis duschar jag ju, skulle ju inte vilja gå och lukta illa men det tar emot, tråkigt e det oxå.


å kvar till imorron;
- Hämta lagfarten på banken
- posta papper till FK.
- Hämta ut paket från Me and I

Finns det något som ni verkligen avskyr att göra?

2 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Jag tycker också att det är jobbigt att duscha...och hellst med allt som kommer till..jag tycker att det tar för långt tid. Det är en "måste" man bara gör varje dag ändå ;)

Kram

Carro sa...

Ja usch jag gillar inte heller att duscha, ett nödvändigt ont ;-)
Kan inte stå i 30 min å njuta som sambon, försvinner ju massor av tid! Haha
Kram

Skicka en kommentar

Etiketter