Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 10 maj 2009
Sötfröken sitter på golvet och målar med vattenfärger iklädd en av makens stora reklam t-tröjor från jobbet, den når henne till fotknölarna!
Maken viker tvätt och plockar och fixar å jag, ja jag ligger i soffan och gör ingenting... tänkte börja med bilderna som ska redigeras och fixas med, kanske bjuder på några gobitar under dagen :-)
Skulle så gärna vilja ta en promenad, kanske kan våga mig på ett varv runt gården iallafall... men vi får se, bricanylen måste väl börja verka ordentligt o skakningarna och kallsvettningen gå över.

Tänk det är precis när man mår så här som man vill att typ hela världen ska vara här och pyssla om en, telefonen ska ringa mest hela tiden och alla ska släppa det dom har för händerna. Jag, ego, nej inte alls :D

Vad gör ni idag?

2 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Kan tänka mig att det måsta vara jobbigt att inte kunna göra så mycket annat än att vila...hellst när man ser att det finns en massa måsten...

Hoppas att du tar dig ut på en liten rundvandring på gården i alla fall :)

Kram

Anonym sa...

Hej! Jag har just promenerat i 2timmar. Hämtade bilen i stan och fikade på Blå porten. Försommarvacker Hagapark och Djurgård, härliga dofter. Vi kanske ska ta en bilpromenad nån dag?
M

Skicka en kommentar

Etiketter