Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 8 maj 2009
Gomorron!

Tack för er omtanke om mig och bebis!! Det värmer :)
Fick sova gott i natt iallafall, men bricanylen ger ju sådana skakningar, riktigt obehagligt men det är det ju värt för att bebis ska stanna i magen.

Sammandragningarna började igen så fort jag klev ur sängen så jag och Wilma får bosätta oss framför TVn tills hennes mormor kommer hit och kan leka lite, hon skulle komma så fort hennes lektioner slutat. Känns lite taskigt mot Wilma men jag har ju inga alternativ faktiskt, borde nog till och med hålla mig i sängen och åt projekt som gör att jag kan ligga stilla. Ganska bra iof för jag behöver redigera bilder och beställa fotoalbum, har inte framkallat nått sedan Wilmas 3 månaders dag!

Vad som dock känns tråkigast i allt det här är ju att landet helt plötsligt känns som förbjudet teritorium, kommer ju inte kunna göra nått där ute, knappt ens vara... har ju inte ens hälften så mycket bekvämligheter där som här.

4 personer tycker något:

Katja sa...

Morn! Tänkte bara önska dig en underbar helg och du får gärna rösta på ett av fotobidragen i min blogg!!!

kadri sa...

DAG 2. Ni har alla hört talas om Jamie Olivers matrevolution ?? Eller ??
Jag tänkte likadant. Vi alla vet väl hyr svårt det är o få prenumeranter. ska vi inte lägga varandra som prenumeranter. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vas säger du ??

Elin (Edvinsmamma) sa...

Hoppas att bebisen kommer på att det är för tidigt att komma ut...men vila ordentligt nu! Fast jag förstår att det måste vara svårt när ni redan har lilla Wilma...

Kramar

Carro sa...

Usch jag förstår dig.. Det suger att behöva ligga ner och inte kunna göra nåt alls, desto jobbigare lär det vara när man redan har ett barn.
Jag fasar för när vi ska skaffa syskon, hoppas på att slippa alla sd då :-S

Ja du får roa dig med saker du kan göra liggandes ;-) Kolla på film med Wilma kanske, läsa böcker, lägga pussel?

Skakningarna försvinner om ett par dagar, om du nu ska ta bricanylen regelbundet. Kroppen vänjer sig med dom efter ett tag, alltid nåt bra kanske ;-)

Kram på dig!!

Skicka en kommentar

Etiketter