Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 13 maj 2009
Man skulle kunna tycka att det är ganska bra just nu.
Jag har haft besök av Johanna och Nils vilket var toppen mysigt, vi drack lite te och jag lät mig charmas av söt liten Nils.
Senaste numret av Mama låg i brevlådan så morgondagen är räddad, tror jag ska låta bli att öppna den i dag ens, bara för att kunna ägna ett par timmar åt den obläddrad i morgon...
Lillebror lever loppan i magen och verkar må mycket bättre han oxå av att sammandragningarna blivit bättre av medicinen.

Så det som är jobbigt tänker jag inte ens skriva om här, ni måste ju tro att nån vill mig illa så nedstämt som det varit här senaste veckan...

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter