Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 10 maj 2009
Ok såhär är det.
Man tappar fokus när inget är bra. Orkar inget och tycker mest synd om sig själv. Fast det finns dom som har det värre än jag, en av mina bästa vänner är på sjukhus med sitt barn, läget är stabilt men det är iallafall lite läskigt så mina tankar går till dom.

Wilma har använt sin far som klätterställning hela eftermiddagen, här har det regnat så det gick inte att leka ute men eftersom hennes far är världens bästa så fick hin klättra runt bäst hon orkade :) Bästa var nog dock när hon satt på hans axlar och höll ett fast grepp i håret, gapskrattade samtidigt som hon småhoppade upp och ner och sa hoppla, hoppla....

Så hoppas att ni får en mysig söndagskväll!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter