Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 9 maj 2009
Maken har åkt till landet för att jobba.
Wilma är hos mormor för att jag ska kunna vila.
Jag skakar av bricanylen och tycker j-ligt synd om mig själv.

Fin sammanfattning va?

Vet att jag borde sluta gnälla nu men jag har inte vant mig vid det här tillståndet ännu, vill inte alls vara såhär handikappad. Tur att det är halvgrått ute iallafall så man slipper ha dåligt samvete för att man är inne...

2 personer tycker något:

Caroline sa...

men hjärtat. Det låter ju inte toppen. Ska du ligga i sängen och inte göra nånting enda till förlossningen nu?

Jag har just ätit frukost och ska börja göra mig i ordning. Idag blir det stadsvandring och förhoppningsvis dans i afton (i två dagar har vi prioriterat soffan istället)

Ta hand om dig!
KRam

Unknown sa...

Hoppas att det blir bättre snart!!
Jag hade astma förr och levde på bricanyl, man skakar då man tar för stor dos eller nåt... skakade ibland men det brukade lugna ner sig efter ett tag!
Krya på er! Kramiz

Skicka en kommentar

Etiketter