Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 21 maj 2009
Tillbaka i soffan.

Åkte ut till svägerskan efter att ha badat Wilma och satt upp pippi-tofsar, kom perfekt till pannkakslunchen :-)
När den var uppäten tog vi en promenad till ica för lite mathandling och glass, å ja, vet ni, jag gick dit och hem långsamt förvisso men fick knappt några sammandragningar alls!! Wilma busade med kusinen R och dom åkte tillsammans på hans sparkcykel. Vi var en sväng förbi deras nya hus och spanade lite och sen hem igen med uppackning av alla varor.
Jag dråsade ner i soffan, inte van vid att röra mig ju så jag var trött. Wilma fick en frukt och sen kom hennes faster och läste saga, väldigt sövande för trött mamma så jag somnade, vaknade upp en timme senare och då var Wilma, faster och stora kusinen N ute och lekte.
Vi (läs wilmas faster) fixade middag och sen var det gas för mig att fara hemåt, Wilma skulle ju stanna och sova kvar, så mysigt tycker hon att det är att sova borta, hon han knappt säga hejdå till mig, varför skulle jag vara viktig när man har 2 underbara kusiner att leka med?

Jag är alltså hemma. Själv. Maken är ju på landet. Hur ofta händer det? typ aldrig. Ska kolla lite på film och sen blir det sängen, imorron förmiddag ska jag färga om håret som fått en katastrofal utväxt...

Ha en mysig kväll!

1 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Skönt att du fått röra åp dig lite! Och kanske en perfekt dag nu när du är själv och kan vila upp dig hela kvällen! :)

Kramkram

Skicka en kommentar

Etiketter