Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 15 maj 2009
Det var en trött och stolt liten fröken som kom hem från förskolansdag igår. Hon stormande in genom dörren och ropade mamma kom, kom, kom!! Masade mig givetvis ur soffan och blev alldeles tårögd när jag såg henne, vilken sötstrumpa! Sminkad var hon, det hade varit 'stora tjejer' på gården och sminkat alla barn som ville, Wilma hade fått blå ögonskugga och massa röd rouge, hon stod och speglade sig läääänge och ville absolut inte tvätta bort det!

det ska börjas i tid eller hur?
(dags för mamman att låsa in sitt smink i kassaskåp snart kanske)

Vi fick finbesök av bästa Johanna med familj och när barnen somnat så beställde vi pizza som middag till oss, jag slapp äta själv :-) Wilma läste godnattsaga för Johanna och Nils, Emma och Lillebror så klart... Helt klart favvoboken just nu :-)
Själv så passade jag på att få gosa lite med herrn och vad säger man,

Everybody needs a buzom for a pillow, eller?

3 personer tycker något:

Erika sa...

mys pys :-D

Marih sa...

Ja det blev som sagt va helt plötsligt en mysig och glad liten bebbe...helt underbart!

Anna sa...

gos är mysigt ju :-)
klart man vill ha smink när man blir stora damen :-D haha

Skicka en kommentar

Etiketter