Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 2 maj 2009
Taket har fått alla plåtarna + nockplåt på plats!
Tänk vilken tur att jag har gift mig med en sån händig karl. H&A har givetvis hjälpt till och dom är vi skyldiga ett stort tack för hjälpen!!!!

Wilma jag och Mormor har varit inne i norrtälje idag och shoppat lite, Wilma fick en egen kratta och såpbubblor så när vi kom hem fick vi jaga bubblor på tomten... Lite ledsen blev hon när som tog slut men hon är lovade nya till en annan dag. Annars har hon hjälp till och göda rosor och rododendron samt att planera nya blommor i krukor som har fått varsin plats på trappen, mycket fint!

Wilma har på kvällen babblat precis så mycket som barn i den pldern gör, det vill säga precis hela tiden... Mamma, varöfr är det så? Mamma varför det? Mamma såhär ska vi fråga pappa, Mamma... ja ni förstår, underbart men det är skönt när hon somnat.

1 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Haha, jag vet hur det är att ha en liten "surrig" unge...hur charmig det än är så är det bra att man får vila öronen på natten ;)

Kramar

Skicka en kommentar

Etiketter