Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 29 maj 2009
Helt spontant så fick vi middagsgäster idag :) Mycket trevligt!
En av Wilmas dagiskompisar med familj var här och åt taco med oss, jag och mamman i den familjen tog en kaffe här innan dagishämtning idag å sen ville döttrarna gå hem tillsammans och leka, det slutade med att vi bjöd in dom allihop på middag, då vi var tvugna att åka en sväng till centrum först! Så 2 kavata 3½åringar och en busig snart 2årig lillebror for runt här som yrväder och ville göra allt hela tiden... När middagen var avklarad så blev det Pippi på dom 7 haven för barnen och vi vuxna satt kvar en stund och snackade vi bordet innan det var dags för dom att traska hem och alla barnens sovklocka ringde.

Maken tog hand om köket och jag sjönk ner i soffan, inte så ovanligt här längre... Bestämde mig sedan för att sätta igång med kortet till morgondagens födelsedagstös, 2 timmar senare var jag klar och nöjd, hoppas att Wilma kommer gilla det oxå och kusinen vi ska fira såklart! Bild på resultatet får ni se i morgon!

Nu e det ju i princip dags för sängen och jag som hade tänkt äta glass å sånt men det får väl bli i morron, pysslandet tog bra mycket längre tid än vad jag tänkt och trott, men vad gör man inte för söta små flickor?

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter