Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 4 maj 2009
Eftersom jag är hemma idag så började jag dagen med liite sovmorron, Wilma kom in och pussade på mig när hon fick veta att jag inte skulle gå till jobbet :-) Masade mig ur sängen innan hon gick iväg till dagis iallafall.
Måste säga att jag tycker det är ganska skönt att det är mulet och lite regntungt ute, det behövs. Dessutom blir luften mycket friskare när den är 'urregnad'.

Planen för dagen är ingenting. Jag ska vila för det är det jag behöver. Måste tvätta lite och tömma diskmaskinen men det tar ju ingen tid.

Vad ska ni hitta på?

2 personer tycker något:

Anna-Lena sa...

Jag är hemma med sjuk ELin oh pigg Leo :O) Skänt att du är 100% hemma nu, är underbart att vara själv innan bebis nr 2 kommer för sen är det slut med det. Ångrar massor att jag inte hade Leo mer hos dagmamman nu i efterhand men som alltid är det lätt att vara eterklok

Unknown sa...

Låter som en skön dag!!
själv var jag tvungen att ta mig till jobbet imorse, med buss oxå, suck, i regnet!!!!
men men... snart får jag oxå vara hemma... vila dig nu!

Skicka en kommentar

Etiketter