Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 25 maj 2009
Vilken varm och skön dag.
Kollade hur man skulle sära på våra fönster och lyckades med alla utom altandörren, nu ska jag bara instruera maken i hur man tvättar fönster... Nackdelen med att tvätta dom nu är ju tyvärr att det kommer fastna frömjöl mellan så dom kommer iallafall inte se helt rena ut, bara renare.
Sen ser ju inte alla dammade ytor heller så rena ut längre.... ett gult täcke har sänkt sig över allting....

Sen intog jag position soffläge och gjorde absolut ingeting. Glömde till och med bort mitt pågående projekt fotoalbumet. Får fortsätta med det i morron.
Försökte sova en stund på dagen men drog en riktig nitlott, på gården skrek massa barn så soffan var inget alternativ, tyvärr inte sängen heller då man hörde allt från det pågående markarbetet runt hörnet.

Wilma kom hem från dagis, trött och glad. Dom hade sjungit för födelsedagsbarnet som hon var på kalas hos igår. Hon hade lekt massor och spatserat lite barfota på gården vilket givetvis resulterat i massor med sand mellan tårna :-)

Maken och jag sitter i soffan och för första gången har vi Färjan 2 på TV.n, hur orkar folk??? Har inte riktigt fattat det där med kryssning och supande å allt annat som försigår på dom där båtarna. Å det här 'lajvandet' som pågår i dagens program.... Förlåt Kanal 5 men även om det är ett spel, tycker ni att det var ok att sända hans kommentarer om invandrig???

3 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Duktig du är som putsat fönster!
Så mycket har inte jag hunnit med här hemma...och då är jag inte gravid heller ;)

Kramar

Carolina sa...

Vill passa på att tipsa om 2 fantastiska tävlingar som pågår i min blogg just nu - är du inte redan med så kika gärna in och delta! kram

Isabell sa...

Nu när du verkar va i farten igen ska vi ta den där lunchen ngn dag?

Skicka en kommentar

Etiketter