Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 21 maj 2009
Gomorron!

Sol här idag :-)
Jag och Wilma har precis blivit lämnade av maken som givetvis åkt till landet för att jobba... Önskar att jag kunde vara där oxå och det gör ont i mig att vi e hemma. Vill ju oxå njuta av solen och gräsmattan å allt annat men det är ju som det är. Kanske om vi kan åka ut nån helg utan att jobba. Men det kan ju inte bli förren badrummet är helt klart. Skickade med honom kameran iallafall så jag kan få se hur det utvecklar sig där ute, är ju galet nyfiken!
I morron ska jag iallafall ringa runt lite och se om vi kan få dit någon som värderar stället åt oss å så får vi se hur vi ska göra, om det ska säljas nu eller om vi ska ha det kvar och se om det funkar att ha 2 hus. Har ju en del jobb framför oss på nya huset oxå.

Nu ska Wilma och jag gå och bada, å sen bär det av till faster J. Dom bad mig packa en övernattningsväska till bus så vi får se, kanske är jag helt solo här i natt. Nån som vill göra mig sällskap över en film och massa glass?

2 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Förstår att det är trist att du inte kan följa med till stugan...men jag håller tummarna hårt för att liten förstår att han måste stanna ett tag till så du kan göra någonting roligt snart :)

Kram

Caroline sa...

glass glass glass. Det är aldrig fel. Tyvärr måste jag plugga ikväll, annars hade jag kommit som ett skott.

Jag har tryfflar bakat tryfflar idag, men vailj/chilismak, apelsin-jordgubb-tranbärsmak och bara apelsin :)

Skicka en kommentar

Etiketter