Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 17 maj 2009
Wilma vaknade mycket tidigare än väntat idag...Fröken brukar ju vara en riktig sjusovare på helgerna men idag slog hon upp sina blå strax efer 07... Jag var inte pigg då. Först skulle hon somna om men sen slogs hon av tanken att alla små dockorna behövde stoppas om oxå så då for hon upp ur sängen igen... Bara att gå upp.
Nu lägger hon pussel med sin mormor och jag har intagit min vanliga position i soffan. Ute luktar det galet mycket brandrök så där går det inte att vara, än mindre ha balkongdörren öppen. Det har tydligen brunnit på nån tipp i närheten under natten.

Vad hittar ni på idag?

1 personer tycker något:

Johanna sa...

Klockan 7 är sovmorgon här hemma! Halv 5 gick jag upp med Olle idag. Tur att han är så söt ;) Elin vaknar oftast vid 6.
Kram

Skicka en kommentar

Etiketter