Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 18 maj 2009
Så var det måndag igen, jag är fortfarande i liggande position men nu kan jag se liuset. Om en vecka kan jag få börja röra på mig lite grann iallafall :-) Denna vecka ska jag fortsätta med projekt framkalla fotoalbum, har inte orkat göra så mycket alls hittills efter som jag mått som en katastrof, hoppas att allt känns bättre denna vecka!
Maken kommer hem från Tyskland ikväll och det ska bli mysigt, lite ensamt har det ju känts att gå och lägga sig.

Förmiddagen idag har jag faktiskt ägnat åt jobb, det var riktigt roligt! Men nu är det enda som kvarstår att städa skrivbordet på kontoret och det får väl ske när jag får ok från läkarna. Snart är det ju oxå dags att lämna ifrån sig bilen, det känns oxå bra men lite vemodigt...

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter