Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 22 maj 2009
Efter en god natts sömn sitter jag i soffan med hårfärg i hela huvudet.
Det kliar.
Men om man vill vara fin så får man lida... eller?
Funderar på om jag verkligen inte ska klippa mig iallafall, varför ska jag gå runt och vänta på att håret ska växa ut igen, trivs ju så bra i kort. Hur som helst så lär det väl dröja lite innan jag kan sitta 3 timmar i en frisörstol så jag har väl ett tag till på mig att fundera.

Så snart håret är klart tar jag min lilla bil och drar mig mot svägerskan igen, undrar hur dom har det? Wilma har förmodligen sovit som en gris och nu busar dom för fullt. Helt övertygad om att hon har det toppen.

Pratade med maken nyss å dom håller på med sista tätskickten i badrummet, tror han sa att dom skulle gumma det nu. Sen är det klart för plattsättning, alla rör är indragna igen och det är snart klart! Påminnde honom om att fota vardagsrummet från alla möjliga vinklar så vi kan skicka det till ett inredningsprogram :-)

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter