Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 14 maj 2009
Godmorgon.

Och ja, det är en god morgon. Jag har sovit som en prinsessa, inte varit uppe på toa en enda gång å hur ofta händer det när man är i v. 28???
Maken har sovit som en prins, så lättad över att det nya jobbet äntligen är klart, det tar ju på en att gå och vänta bara.
Wilma, ja hon sover ju alltid som en prinsessa och var hur go som helst innan hon travade till dagis. Jag fick inte mindre än 3 kramar och 3 pussar, lika många fick hennes sovnalle som oxå skulle vara med mig i soffan idag så jag fick lite sällskap :-)

Nu hägrar duschen och sen ska jag öppna första tidningen!

Hoppas att ni får en fin dag :-) Här skiner solen från en blå himmel, hoppas att det håller i sig för i eftermiddag är det picknick på dagis så maken ska packa korgen och vara där, själv får jag ju stanna hemma vilket känns som en kniv i hjärtat men jag kan ju inte göra så mycket åt det tyvärr...

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter