Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 1 maj 2009
C (min syster) SMSar Mamma och hon fattar ingenting... Gör ni?

OTM ETA

On the move, estimated time of arrival, ganska bra va?

Här ute har vi lagt barnet, hon somnade på 2 röda, toktrött. Hennes rum är nu vitt och fint. Middagen är intagen, grillad kyckling med klyftpotatis och turkisk yoghurt. MUMS.

Solen har tagit bra idag och trots insmorning har jag lyckats bränna mig på bröstet... Dessutom har jag askäcka märken efter glasögonen, å då har jag inte solat med dom utan bara haft dom när vi varit på promenad...

3 personer tycker något:

Caroline sa...

oh, kör du tvättjörnstyle, a la Anna (ramundberget -9X)Nice :>

elska sa...

Mm, har var det också galet soligt. Jag har sprungit efter mina två små och satt på de kepsarna som hela tiden trillar av i farten. ;-)
Kram!

Unknown sa...

Så skönt med sol och värme, välbehövligt!! Skönt att få njuta på landet... jag har oxå njutit på en solstol idag, mest sovit för jag har åkt på nån förkylning eller blivit allergisk!!

Skicka en kommentar

Etiketter