Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 12 maj 2009
Idag har jag varit utomhus!!
Tänk´vad små saker kan göra en lycklig. Efter att ha varit fånge i mitt eget hem sedan i torsdags kunde jag idag sätta foten utanför dörren. Maken och jag skulle på besök på spec.mödravården. Fick till och med möjligheten att promenera, långsamt men säkert mot huvudentren på KS. Åhh vad skönt det var :-)

Nu är jag dock hemma igen och ligger på soffan efter en bricanyltablett och lite lunch.

Eftersom det är tisdag idag så hade Wilma med sig ryggsäcken i morse packad med Jordgubbsmer, smörgås med ost och en listen ask vindruvor. Precis lika stolt som förra tisdagen då dom skulle på utflykt!
Till hennes stora förvåning hittade hon 3 gamla nappar i ytterfacket på ryggsäcken och utbrast,

- men nappar! Konstigt...
- gå och släng dom du sa jag
- jaaaa jag är ju stor nu! Vad tokigt...

Så dom hamnade i papperskorgen allihop och hon var bara tvungen att ta upp det 873 miljoner gånger till innan hon blev lämnad på dagis :)

Hoppas att ni har en bra dag!!

4 personer tycker något:

Unknown sa...

skönt för dig med lite frisk luft! Själv har jag inte kommit upp ur sängen, j-a magsjuka!!

Hur gick det på KS?

Kramiz

Elin (Edvinsmamma) sa...

Ja, va tokigt att det var nappar kvar i ryggsäcken ;)

Kan tänka mig att det var skönt att komma ut lite...jobbigt att bara kunna ligga inne på soffan...hoppas att det blir bättre snart och att lillebror förstår att han måste vänta en stund till innan han ska ut!

Kram

Caroline sa...

hehe, det är nötter i 3.0 också :) Det ska vi väl kunna baka. Det går ju rätt fort. Å Wilma kan ju hjälpa till.

Carro sa...

Härligt att få komma ut en snabbis! Det ger väldigt mycket ny energi fast det bara är några minuter..
Kram

Skicka en kommentar

Etiketter